26 Şubat 2012 Pazar

84. Akademi Ödülleri: Tahminlerim


Yalnızca bütün adaylarını izlediğim kategoriler için tahminde bulundum. Bütün adayları izlemediğim için En İyi Yabancı Film, En İyi Belgesel (Uzun Metraj, Kısa Metraj), En İyi Kısa Film, En İyi Kısa Animasyon, En İyi Şarkı, En İyi Kostüm ve En İyi Görsel Efekt kategorileri hakkında tahmin yapmayı uygun görmedim. En İyi Ses Kurgusu ve En İyi Ses Miksajı kategorilerini ise, yeterince teknik bilgiye sahip olmadığım için değerlendirmedim.

Açıkçası bugün içinde orada burada okuyacağınız diğer tahmin listelerinden çok da farklı değil benim listem. “Risk aldım” diyebileceğim noktalar: En İyi Orijinal Senaryo’yu herkesin tahmin ettiğinin aksine Woody Allen ve Midnight in Paris’in değil, gene The Artist’in alacağını düşünüyorum. Bir de En İyi Görüntü Yönetimi’ni The Tree of Life’a verdim ben ama o da The Artist’e gitse şaşırmam. Bunların dışında, özellikle büyük kategorilerde aşağıdaki tahminlerimden farklı sürprizler beklemiyorum…

Herkese iyi seyirler!


En İyi Film:

Ne Olacak: The Artist

Ne İsterdim: The Tree of Life


En İyi Yönetmen:

Ne Olacak: Michel Hazanavicius (The Artist)

Ne İsterdim: Terrence Malick (The Tree of Life)


En İyi Erkek Oyuncu:

Ne Olacak: Jean Dujardin (The Artist)

Ne İsterdim: Demián Bichir (A Better Life)


En İyi Kadın Oyuncu:

Ne Olacak: Viola Davis (The Help)

Ne İsterdim: Meryl Streep (The Iron Lady)


En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu:

Ne Olacak: Christopher Plummer (Beginners)

Ne İsterdim: Christopher Plummer (Beginners)


En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu:

Ne Olacak: Octavia Spencer (The Help)

Ne İsterdim: Jessica Chastain (The Help)


En İyi Orijinal Senaryo:

Ne Olacak: The Artist (Michel Hazanavicius)

Ne İsterdim: Margin Call (J. C. Chandor)


En İyi Uyarlama Senaryo:

Ne Olacak: The Descendants (Alexander Payne, Nat Faxon, Jim Rash)

Ne İsterdim: The Ides of March (George Clooney, Grant Heslov, Beau Willimon)


En İyi Animasyon:

Ne Olacak: Rango

Ne İsterdim: The Adventures of Tintin!!!!!


En İyi Görüntü Yönetimi:

Ne Olacak: The Tree of Life (Emmanuel Lubezki)

Ne İsterdim: The Tree of Life (Emmanuel Lubezki)


En İyi Kurgu:

Ne Olacak: The Artist (Michel Hazanavicius)

Ne İsterdim: Moneyball (Christopher Tellefsen)


En İyi Makyaj:

Ne Olacak: The Iron Lady (Mark Coulier, J. Roy Helland)

Ne İsterdim: The Iron Lady (Mark Coulier, J. Roy Helland)


En İyi Sanat Yönetimi:

Ne Olacak: Hugo (Dante Ferretti, Francesca Lo Schiavo)

Ne İsterdim: Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 2 (Stuart Craig, Stephanie McMillan)


En İyi Müzik:

Ne Olacak: The Artist (Ludovic Bource)

Ne İsterdim: The Adventures of Tintin (John Williams)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder